Κάντε like στη σελίδα μας

Join Us On Facebook

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2015

Προοδευτική Μυϊκή Χαλάρωση για το άγχος στην εμμηνόπαυση



Η εμμηνόπαυση είναι μια σημαντική στιγμή για τη ζωή της γυναίκας που την κάνει να σκεφτεί το παρελθόν της, το μέλλον της και μερικές φορές ακόμα και την θνητότητά της. Αυτές οι σκέψεις αλλά και οι ορμονικές αλλαγές που γίνονται αυτή την περίοδο αυξάνουν τα επίπεδα του άγχους.

Τα αυξημένα επίπεδα άγχους τώρα, μαζί με τις ορμονικές αλλαγές, μπορεί να αυξήσουν τον Δείκτη Μάζας Σώματος καθώς και την περιφέρεια μέσης και γοφών. Σε έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of scientific society για το πως η Προοδευτική Μυϊκή Χαλάρωση επηρεάζει τις υπέρβαρες και παχύσαρκες γυναίκες με εργασιακό άγχος σε εμμηνόπαυση ηλικίας 50 – 55 ετών, βρέθηκε πως μετά από εκπαίδευση τριών μηνών στην Προοδευτική Μυϊκή Χαλάρωση, τα επίπεδα άγχους μειώθηκαν σημαντικά, υπήρξε σημαντική μείωση στους καρδιακούς παλμούς, στην αρτηριακή πίεση, στον Δείκτη Μάζας Σώματος, στην περιφέρεια μέσης και γοφών και στην χοληστερόλη. Επίσης η καρδιοπνευμονική λειτουργία βελτιώθηκε σημαντικά.

Οι ερευνητές καταλήξαν στο συμπέρασμα πως αλλαγές στον τρόπο ζωής των γυναικών με ασκήσεις χαλάρωσης μειώνει τα επίπεδα άγχους και βελτιώνει την καρδιοπνευμονική λειτουργία καθώς και το λιπιδικό τους προφίλ. Και έτσι βελτιώνεται η ποιότητα ζωής τους.

Στην προοδευτική μυϊκή χαλάρωση μπορείτε να εκπαιδευτείτε στα σεμινάρια διαχείρισης άγχους που διοργανώνουμε. Εδώ μπορείτε να δείτε τις ημερομηνίες διεξαγωγής τους.
Σχετικά άρθρα

Βιβλιογραφία 
Chaudhuri A., Ray M., Saldanha D., Sarkar SK. (2015). Effects of progressive muscle relaxation on postmenopausal stress. Journal Scientific Society 42:62-7.